Kombi Bakımı Tasarruf Sağlar Mı?

Kombi Bakımı Tasarruf Sağlar Mı?

Evet, Kombi Bakımı Tasarruf Sağlar. Kombinin Yaktığı Yakıttan Harcadığı Enerjiye Kadar Hatta Kombi Bakımı Yapılan Kombilerde Daha Az Arıza Meydana Geldiğinden Parça Değişimi Çok Yaşanmayacağı İçin Kombi Bakımı Tasarruf Sağlar

Kombi Bakımının Sağladığı Tasarrufa Ve Kombi Kullanıcısına Sağladığı Kara Kısaca Değinmek Gerekir…

Kombi Bakımında Yapılan Alev Ayarı İle Kombinin Daha Az Yakıt Yakarak İstenilen Performansta Çalışması Sağlanabilir Bu Olay Şu Şekilde Gerçekleşir; Kombi Yazlık Modda Yani Sıcak Su Kısmında Çalıştırılır Ve Yanma Odasında Oluşan Alev Boyu Ölçülür Alev Boyu Yüksekse Suyun İstenilen Isıya Hızlıca Ulaşır Ama Bu Durum Kombinin Fazla Yakıt Yakmasını Sağlamaktan Başka Bir Şey Yapmaz, Eğer Alev Boyu Kısa İse Kombi İstenilen Isıya Geç Ulaşır Bu Durumda Kombinin Fazla Yakıt Yakmasına Sebeptir. Her İki Durumda Da Kombinin Fazla Yakıt Yakmasının Önüne Geçilemez. Kombi Bakımı Esnasında Gaz Valfine Kalibre Ayarı Yapılarak Sıcak Suda Çalışma Esnasında Alev Boyu Standart Ayara Getirilerek Kombinin Fazla Yakıt Yakması Engellenerek Doğal Gazı Fazla Yakması Engellenmiş Olunur. Gaz Valfinin Ayarının Bozulmasının Nedeni İse İçindeki Yaylı Mekanik Ve Diyaframlı Parçalar Bulundurmasından Dolayıdır. Kombi Kalorifer Modunda Da Çalıştırılarak Minimum Alev Boyu Ölçülür Ve Gerekli Ayarlar Yapılır. Bu Ayarları Sadece Kombi Bakım Servis Teknisyeni Tarafından Yapılması Gerekmektedir.

Kombi Bakımı Esnasında Sıcak Su Sen Sörleri Ve Kalorifer Sensörlerinin Değerleri Ölçülür Değerlerde Herhangi Bir Değişiklik Belirlenirse Değer Kaybetmiş Sensörler Değiştirilir. Bunun Sebebi Değer Kaybetmiş Sensörler Kombinin Isıttığı Suyu Ölçerek Ana Karta İletir Ve Kombinin Çalışma Süresini Uzatarak Kombinin Fazla Yakıt Yakmasına Ve Fazla Enerji Harcamasına Sebep Verir.

Kombi Bakımında Fan Motoru Da Temizlenir Sebebi İse Toz Kaplayan Fan Kanatları Rulmanlara Ağırlık Yapar Ve Rulmanların Bozulmasına Ve Fanın Çalışmasına Engel Olur. Uzun Süre Kombi Bakımı Yapılmayan Kombilerde Fan Motoru Ya Rulman Dağıtarak Ya Da Rulman Aralarına Giren Toz Yüzenden Fanı Kitleyerek Fanın Sargılarını Yakar Ve Fanın Değişimine Ya Da Tamirine Sebebiyet Verir Bu Ekstra Maliyet Olarak Kombi Kullanıcına Yansır.

Kombi Bakımda Genleşme Tankının Havası Da Kontrol Edilir. Peteklerin Isınmasında En Baş Rol Oynayan Genleşme Tankındaki Hava Bitmiş İse Kombin Isıttığı Suyu Peteklere İletemeyecek Ve Peteklerin Tam Isınmasını Sağlayamayacaktır Bu Olay Kombi Normal Çalışmasına Rağmen Petekleri Isıtmamasına Ve Kombinin Çok Yakıt Yakmasını Sağlamaktan Başka Bir Şey Yapmayacaktır.

Ve Kombi Bakımı Tasarruf Sağlar!

Call Now ButtonŞİLE VAİLLANT KOMBİ SERVİSİ